Nyomott végszelep „végálláskapcsoló” alaphelyzetben nyitott VF-NA V-101 menetek: 3/8” térfogatáram: 45L maximális nyomás: 350bar
Alaphelyzetben nyitott szelep, azaz gyári beállításában a hidraulikus vezetéken szabad áramlás van, amelyre szerelve van. A csúszka megnyomása zárja az olajáramot.
Elérhetőség: nagy mennyiség
Szállítás: 2-5 munkanapon belül
Nyomott végszelep „végálláskapcsoló” alaphelyzetben nyitott VF-NA V-121 menetek: 1/2” térfogatáram: 60L maximális nyomás: 350bar
Alaphelyzetben nyitott szelep, azaz gyári beállításában a hidraulikus vezetéken szabad áramlás van, amelyre szerelve van. A csúszka megnyomása zárja az olajáramot.
Elérhetőség: nagy mennyiség
Szállítás: 2-5 munkanapon belül
Nyomott végszelep „végálláskapcsoló” alaphelyzetben zárt VF-NC V-101 menetek: 3/8” térfogatáram: 50L maximális nyomás: 350bar
Alaphelyzetben zárt szelep, azaz gyári beállításában a hidraulikus vezetéken nincs áramlás, amelyre szerelve van. A csúszka megnyomása nyitja az olajáramot. Két vevő egymás utáni sorrendjére vagy a henger kitolási határolójaként használható
Elérhetőség: nagy mennyiség
Szállítás: 2-5 munkanapon belül
Nyomott végszelep „végálláskapcsoló” alaphelyzetben zárt VF-NC V-121 menetek: 1/2” térfogatáram: 70L maximális nyomás: 350bar
Alaphelyzetben zárt szelep, azaz gyári beállításában a hidraulikus vezetéken nincs áramlás, amelyre szerelve van. A csúszka megnyomása nyitja az olajáramot. Két vevő egymás utáni sorrendjére vagy a henger kitolási határolójaként használható
Elérhetőség: nagy mennyiség
Szállítás: 2-5 munkanapon belül
Nyomott végszelep „végálláskapcsoló” alaphelyzetben zárt VF-NC V-201 menetek: 3/4” térfogatáram: 100L maximális nyomás: 350bar
Alaphelyzetben zárt szelep, azaz gyári beállításában a hidraulikus vezetéken nincs áramlás, amelyre szerelve van. A csúszka megnyomása nyitja az olajáramot. Két vevő egymás utáni sorrendjére vagy a henger kitolási határolójaként használható
Elérhetőség: nagy mennyiség
Szállítás: 2-5 munkanapon belül